En slapp...

helg har det varit, vi har legat i soffan och sovit, tittat på film hela helgen.
 igår va det en riktig slapp dag.
jag tycker så synd om Elvis som har varit hemma med oss sjuka föräldrar, alltså sjuka ja då menar ju jag att jag har lugninflammation och sambo D har pendlat med feber o frossa. det är inte precis så kul för elvis...
han har fått leka med sig själv och vi har inte lagt extra tid på honom, men man orkar ju inte. usch det är så tråkigt att vara sjuk. Jag vill inte vara sjuk. Jag vill ha energi och leka med min son. Jag vill gå ut med honom, men det har inte gått. doktors order att vila till max. och denna dumma hosta o slem går ju inte över.
jag ringde vårdgiuden igår om det är normalt att kräkas av pencilinen jag äter, jo det va det. bläääää....

idag har elvis målat iaf, o lekt o tittat på  film..

men det är tur att elvis inte är sjuk konstigt nog, peppar peppar. alltså vi båda ligger ju nära elvis o vi hostar o hostar. men det är kanske hans medecin flagyl som gör honom frisk. yes!!!

det är tur att han mår bra min tappra lilla solstråle, så stolt över honom...

Mina vänner

Här kan du kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här skriver du till mig:

Trackback
RSS 2.0