diskussion hos farmor...

vi var hos elvis farmor och farfar ikväll, bilder kommer imorn.
innan jag glömmer bort det roliga.
Elvis började klättra i deras soffa, farmor sa nej inte klättra o Elvis gjorde det ändå såklart. Jag sa då till elvis att nu får du lyssna vad farmor säger hon bor här.
sa Elvis: nej Elvis bor här;);)

busfrö....min prins!

Vi bastade, åh det var så skönt att svettas ut allt och njuta av värmen för ett slag innan jag fick värmeslag hahahha, men skönt var det=) och vi hade fredagsmys hos sväris och såg på lets dance, mysig fredagskväll.




Mys med farmor, elvis börjar bli lite pömsig...



Skratt o bus med farmor



Det här är Havanna, när jag kommer till sväris är hon min hund;) Havanna kommer alltid till mig o myser, hon är så fin=) Hon kan inte få små söta hundvalpar för att Havanna har fel på sitt knä. men jag tyckte ändå att hon kunde få små hundbebisar o en av dem har jag viljat döpa till KUBA. tänk va fint det skulle ha blivit med hennes fina ljus, sandvita drag o få en valp vid namn kuba?? men nä där sprack mina planer...
Hon är ändå min för en stund;)

Mina vänner
Postat av: Natalie- It's all about attitude

Vilken läcker blogg du har!

Och du skriver intressant för övrigt :)



Ta hand om dig! kram

2011-02-26 @ 00:50:17
URL: http://nataliedahlberg.blogg.se/
Postat av: Nilla

Tack för en trevlig kväll. Alltid roligt att diskutera med Elvis. Kram

2011-02-26 @ 16:56:56
URL: http://nillasdagar.blogg.se/

Här kan du kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här skriver du till mig:

Trackback
RSS 2.0