Andas, Andas...

Ja vad ska man mer göra när man har en trottsig liten kille vid namn Elvis. Andas andas...in och ut! puh!

Jag vet inte var allt kommer ifrån helt plötsigt bara svich sa det...

Elvis kastar hela toapapper runt hela lägenheten, han har börjat spotta på golvet, kastar mat på golvet, Hoppar upp på bordet, ja vad mer??? nä pust alltså det har varit en jobbig dag idag. man måste få skriva av sig lite eller hur??
¨
Men jag måste bara skriva att elvis är för go han gick fram till nisse vår katt alltså och sa: hej vännen min, och kramade nisse hårt...så fin pojke jag har trotts allt...det jobbiga är så lite så allt det andra positiva tar såklart över...Elvis Och katten Nisse har alltid haft fin kontakt med varandra...
Och Elvis har ett sånt fantastiskt djur intresse, det är fint att se.



En gammal bild på nisse och Elvis

Mina vänner
Postat av: Nilla

Förstår att det är jobbigt med trots! Men med tanke på allt som hänt i Elvis liv så är detta ett riktigt bra sundhetstecken. Och det går över, men det är en period som man bara måste ta sig igenom.

Det är nog lika jobbigt för Elvis som för er föräldrar.



Och när han väl är igenom perioden så kommer den helt underbara, genomtrevliga supergoa fyraåringen. Tänk på det så går det lättare.



Och ett tips, om han spottar, ge honom disktrasan och låt honom själv torka upp. Det har botat många spottande dagbarn och även egna barn. "ALLA" barn gör såna här saker.



Kram på dig

2011-02-22 @ 10:24:45
URL: http://nillasdagar.blogg.se/

Här kan du kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här skriver du till mig:

Trackback
RSS 2.0