Vilken dag!

gick upp tidigt som sagt, men int så värst tidigt jag hann med det mesta, o så hade vi studie dag, vi gick igenom företagets visioner, o grund! super bra info.
sen sjulle varje arbetslag sitta o prata om mål, som vi ska utföra o hur kommer vi dit? med mera..super mycket info, nya kollegor o roligt!!!!

jag är inte ens trött hahahaha, super roligt att få lära sig något nytt, o vara med om något nytt...jipeiiiiii

imorn arbete mellan 9-17

pst....

någon fyller visst år imorn...???????


Mina vänner
Postat av: Nilla

Någon gör visst det...Hurra, hurra, hurra, hurra för våran Erika som fyller år i dag!!!!!

2011-08-16 @ 22:21:15
URL: http://nillasdagar.blogg.se/

Här kan du kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här skriver du till mig:

Trackback
RSS 2.0