Begraving

Vi var på begraving idag, vi tog farväl av min mormors man,
det var så fint.....
Allt var så magiskt....
Ja mer behöver jag inte tala om just nu...

det har varit en jobbig o smärtsam sommar, men också många fina dagar,
vi har verkligen varit en tajt familje sommar..UNDERBART!!!!!
vi har blivit mer tajtare än någonsinn!

Jag/du/vi måste leva här och nu, vi ska alla vandra den vägen vi vet bara inte när eller hur...
så ta vara på varje minut med varandra, nära o kära.
vad är värt att tjafsas om??
säg förlåt till din nära eller kära o börja om ist för att låta det gå. 





Det var så svårt att tänka sig att någon man har hållt kär ligger i denna fina kista...





Min fina prins, elvis var så otroligt duktig i kyrkan o han var det enda barnet faktiskt! elvis skötte det galant. Han undrade vad vi gjorde osv...
men ha verkade förstå att man ska vara lugn o tyst i en kyrka!!!



Kortegen, stavas det så???



Elvis slängde en ros till sin låtsas morfar, som han älskade så...
elvis sa då, vad gör vi?? vem är där?? o vad händer???
många frågor, men det var bara att svara så lugnt som möjligt...



Tack snälla rara underbara svärföräldrar som skickade denna fina blom bukett...så fina blommor o tanken, den värms i hjärtat=)



Blomman med de blåa banden är från oss



En fin bild på oss=)

som sagt, ta vara på varje sekund av ert dagliga liv, stanna upp o tänk på vad som är viktigt för just dig!!!!

just här o nu är min familj allt!!!
utan er är jag TOM!!!!

Mina vänner
Postat av: Nilla

Vilken fin begravning. Och vad fina ni var. Men man blir trött och lite "tom" efter en begravning.

Kram på er

2011-08-09 @ 18:26:04
URL: http://nillasdagar.blogg.se/

Här kan du kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här skriver du till mig:

Trackback
RSS 2.0