dagarna??

vart tar dagarna vägen egentligen??
har ingen aning om det...

så på dessa dar har vi gjort???

jo efter ögon doktorn åkte vi på bio..Elvis ville se bilar 2 med sin flickvän Tilda.
Vi åkte till kista o det klart det var ju fullt=(
men vi hittade platser vid vällingby, så det var bara att åka dit...
puh va skönt att det fanns, vad annars liksom? har lovat våra sötnosar bio..
Elvis satt still till slutet, o tyckte det var roligt att gå på bio=)=)

på torsdagen jobbade jag, o efter det???
kommer inte ihåg, jo jag o elvis var o shoppade lite kläder till mig;)

fredags, igår: hälsade på mitt nya jobb, yes du ser rätt jag är med JOBB!!!
mer om det ett annat inlägg=)

efter det kom min sötaste vän, hon har varit i självaste amerika så lång tid;) shit va de har varit med om=)
o sen åkte vi till min mor, vi hade grillfest/kräftskiva min mormors bror o fru från tyskland var här så det blev liten släktträff. super mysigt tills jag fick så oändligt ont vid ena sidan av min midja, vet ej vad som hade hänt men jag tog tablett smörjde in med kräm åhhh så irriiii
jag var tvungen att åka hem, jag o elvis åkte buss o tåg o buss...
gubben min ville vara kvar=) hoppas han fick lite roligare....

Mina vänner

Här kan du kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här skriver du till mig:

Trackback
RSS 2.0