Små grodorna, små grodorna..är lustiga...

Njae inte riktigt barnsången, inte idag iaf. Jag tog en impuls utflykt idag, alldeles själv faktiskt medans mina killar sov. Då åkte jag till karlberg, över st: eriksbron. o nära längs denna väg finns en barnbutik som heter små grodorna. Där jobbar min favvo tjej, Min malena jobbar här, Elvis faster så att säga. O ja man kan ju inte åka hem tomhänt, när man har varit på små grodorna, det går ju bara inte!
Jag har köpt en hel del hihhiih, men många bra o ha saker till elvis, o speciellt nu när det är påsk snart=)






Mina vänner
Postat av: Nilla

Vad mysigt med en alldeles egen liten utflykt. Och dessutom till världens bästa butik...och världens bästa Malena.

Kram

2011-04-09 @ 14:55:47
URL: http://nillasdagar.blogg.se/

Här kan du kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här skriver du till mig:

Trackback
RSS 2.0