pratstund...

jag o elvis var ute på promenad tidigare på fm.

Vi satt vid en lekpark, och pratade.
Elvis började med att han såg ett flygplan

Elvis-Elvis, Pappa, Mamma åka flygplan
Jag: Ja vi flög flygplan, till thailand
Elvis: Bytte blöja, min blöja på flygplanet
Jag: skrattar o sa jo vi bytte blöja på flygplanet.
Elvis: många människor i flygplanet
Jag: Ja elvis det var många människor som flög med oss till thailand
Elvis: mmmmm....flygplanet arlanda.
Jag: ja alla flygplan finns på arlanda.

det är så underbart när man kan ha sådana pratstunder med sin 3 åring=) helt underbart.

Mina vänner
Postat av: Nilla

Ja det är underbart när man kan samtala med sina barn.

Kram

2011-04-10 @ 22:44:39
URL: http://nillasdagar.blogg.se/

Här kan du kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här skriver du till mig:

Trackback
RSS 2.0