glad påsk

Elvis o jag o min mor har haft en underbar dag idag, först gick jag o elvis till en liten gård där de har en gris, sigge. sen gick vi till hästarna. Där matade elvis den fina hästen med morötter o elvis fick klappa honom också. jätte roligt.
sen målade vi jätte fina ägg. det var ju tur att de kunde ätas för elvis tappade en eller två på marken hihihhi.
min mor har sparat en hunddräkt som hon har gjort till min lillebror när han var liten, och elvis kunde ha den nu. då blev elvis en påskhund=) en underbar solig dag.
sen åkte vi till väsby centrum och köpte nya gympa skor till elvis. de växer som bara den de små liven;)









GLAD PÅSK ÖNSKAR VI::::::::



Mina vänner

Här kan du kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här skriver du till mig:

Trackback
RSS 2.0