Framkalla bilder

Vi har inte framkallat bilder på ca 1 1/2 år, helst sjukt alltså. o vi som brukar göra det. men så är det när man har fullt upp. igår sa jag till gubben att vi måste göra det om vi ska göra det någon gång, då är det dags att göra det nu.
Yes. när jag såg på vissa kort hur liten elvis verkligen var...åhhh mitt hjärta smälte. han var så liten..=)
så söt, vilka miner o vilka upptåg han hittade på gullfisen=)





En så söt bild på elvis...



Elvis älskade att bada, o nu också..



Elvis älskade redan här att dansa.
och åldern spelade ingen roll...
han älskade sina kussar redan som liten såklart...underbara bilder...
jag har massor, men hinner inte nu..kram på er

ha en trevlig måndag...

Mina vänner
Postat av: Nilla

Åh...så söt han var. Vad fort tiden går....stopp!

Kram

2011-04-11 @ 08:55:28
URL: http://nillasdagar.blogg.se/
Postat av: Pippan

Framkalla med hjälp av dessa erbjudandena nästa gång, får du ex. 100bilder gratis och betalar bara frakt på 29 kr!!! använder alltid den sidan, kommer upp nya erbjudande regelbundet.

2011-04-11 @ 21:26:58
URL: http://www.framkallningdigitalfoto.se/

Här kan du kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här skriver du till mig:

Trackback
RSS 2.0