det gör..

ont i mamma hjärta just nu att behöva lämna min solstråle på dagis, han blev så ledsen mysa mamma, vill sova sa elvis.
min lilla prins, gull unge, så fin han är=)
det gör ont i mamma hjärta just nu,
 men jag vet att det blir bättre.
Och elvis måste ju gå på dagis vilket fall som helst. Han trivs där det vet jag. Det tar sin lilla tid.

O min andra stor prins han kom hem inatt o gav mig en natt puss.

ha en trevlig måndag!

Mina vänner
Postat av: Nilla

Åh, nu gör det ont i farmors-hjärtat också. Inte lätt att lämna barnen när de blir ledsna. Men som sagt, det går över. Han vänjer sig snart igen. Och har man varit borta i fyra veckor från dagis...då har man all rätt i världen att vara ledsen.

Kram på er

2011-04-04 @ 12:59:28
URL: http://nillasdagar.blogg.se/

Här kan du kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här skriver du till mig:

Trackback
RSS 2.0