VAB VAB VAB.....

vård av barn igen...
jag sov hos mamma som vanligt o Elvisen också, som vi brukar liksom när jag ska jobba dagen efter ingen big deal liksom..
Lite hosta hade Elvis men inte så farligt...
Men mitt på natten vaknade elvisen av en astma attack, han kunde inte andas o ja jag fick panik, jag öppnade fönstret så mycket det gick o jag sa till mamma att nä vi måste åka hem o hämta elvis inhalator o se om det blir bättre eller åka in på sjk...
vi tog en biltur öppnade alla fönster o elvis kunde andas igen, o med inhalatorn gick det bättre att andas...
väl hemma stackars Sambo D som sov o skulle till jobbet trodde att de va en inbrottstjuv som kom men de va bara vi..
jag fick annvända inhalatorn hela natten kändes det som...jag som en zombi igår...
men elvisen mår mycket bättre nu, han har slutat hosta o har inte behövt annväda inhalatorn igen..
Elvis har ju infektionsastma men så här plötsligt..nä de va läskigt!

Mina vänner
Postat av: Madeleine-Gravid, änglamamma till Philip 081211-081212

Hej! Ja det var ett tag sedan nu!

Tack så mycket =)



Skönt att Elvis blev bättre, jag har astma och hoppas verkligen inte att mitt kommande barn ärver densamma skiten. Själv kan jag ju bli livrädd när astman dyker upp och man inte har med sig inhalatorn så jag kan verkligen tänka mig att man blir livrädd när ens barn får en attack.

Vad hemskt att det kom sådär plötsligt?

Har ni pratat med läkaren ang detta?

Vad är infektionsastma förnånting?



Hoppas att allt är bra annars! Kram, kram

2010-10-04 @ 16:54:08
URL: http://middemadde.blogg.se/
Postat av: Caroline

Hej på dig!

Men huuu vad jobbigt! :-( Men kan ni inte åka in akut o få ngt som verkar lite bättre än ventolin ni har i inhalatorn gissar jag?! Jag har astma själv men inte sådan besvärlig. Hoppas ni är friska nu i alla fall!

kram

2010-10-06 @ 22:10:02
URL: http://familjensweetie.blogspot.com

Här kan du kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här skriver du till mig:

Trackback
RSS 2.0