Grekland del 4



Här ser ni Nafplion från borzi



Det här är Min lillerbror Leons kusin Filippos, visst är de relativt lika? Elvis sa vid några tillfällen leon till honom...



Det här är min gudmor o hennes dotter..så fina!!!!



Sambo D gick uppför Palamidi det är 999 steg...o ned gick han ocskå galen panna!
men utsikten gör sitt...titta så vackert...



Me at the beach....



Me again...=)



Morfar tasso sa Elvis, det är då min lillebrors pappa men jag kallar honom också för pappa...



På väg hem då...
väntar in bussen till flygplatsen..
Alltså jag måste ju säga att det gick väldigt bra att resa med barn till grekland, grekerna är så hjälpsamma, o ödmjuka. men de kan lägga sig i också o berättar mer än gärna hur de vill att man ska göra..o hur man gör också..
men det kunde jag hantera.
slut på denna Greklands resa för denna gång....

Mina vänner
Postat av: Nilla

Så underbara bilder...både här och i förra inlägget. Härligt att titta på i höstrusket. Så roligt det var att träffa er, och så stor Elvis har blivit. Själv är jag hemma från jobbet med magvärk, magkatarr, tror doktorn.

Puss & Kram

2010-09-21 @ 13:48:08
URL: http://nillasdagar.blogg.se/

Här kan du kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här skriver du till mig:

Trackback
RSS 2.0