GREKLAND/ ATHEN/NAXOS/IRAKLIA/NAFPLIO

Alltså det gick hur bra som helst att ta sig till Athen med tunnelbana från flygplatsen till centrum, vi stod o pekade vart vi skulle, vi hamnde vid syntagma, knytplatsen för buss o tunnelbana trafik. Hittade ett dyrt hotell över natten bara.


Elvis utanför Akropolis...



En natt räcker gott o väl i den varma stor staden med 5-7 miljoner invånare, nu bär det av till Naxos....



Fäller ut ja va säger man? vi säger vägen, det va bra långt ut...


En drink vid en bar...
vid naxos någnstans i en liten by, vi hittade ett bra hotell med 400 kr o frukost inkl, bra va?


Byn...



Elvis älskar-----att bada!



me!!!!!!!



Simma mig sa han hela tiden....det betyder att man ska simma med elvis....



härligt va?



ännu härligare.....

Mina vänner
Postat av: Nilla

Jag ringde faktiskt till er i går...på alla tre telefoner...men fick inget svar på någon stans. Härliga bilder från Grekland. Verkar ha varit en bra semester. Jag längtar också efter Elvis. Vi kanske kan ses i helgen. Nästa vecka jobbar jag alla nätter utom onsdag och torsdag. Blir bara till att jobba och sova då. Och veckan efter åker vi till Skåne igen. Hör av dig om ni har tid för oss i helgen.

Kram

2010-09-16 @ 09:59:37
URL: http://nillasdagar.blogg.se/

Här kan du kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här skriver du till mig:

Trackback
RSS 2.0