bebis bilder på Elvis..

Men först ett hyllplan som har satts upp i vårt sovrum med texten carpe diem o min buddha som jag fick av min familj när jag fyllde år, alltså den här hyllan är min vrå, eller hur man ska säga, ni fattar väl?



Detta är lite scrap som jag har gjort, Elvis var 5 månader o äter själv med sked. 
denna dag kommer jag ihåg för att den är den dag vi träffade Sambo Ds mormor, hennes önskan var att dra Elvis i vagnen o just denna dag gjorde hon det, det sista ork hon hade o efter några veckor så blev hon sjuk o är i himlen nu, det är ett fint minne jag har av henne för just att det var så fint ögonblick...





Vad är det jag håller? hm..något som är litet o kanske kan man stoppa den i munnen? vågar jag prova..?



Japp det vågade jag, mmm så gott, vad är det??? gröt?



Är den så den ser ut?? vad kallas en sån mamma??



Åh jobbigt jag vill få den där jag hade den förut var är den någonstans, är det mun ni kallar den???

Mina vänner
Postat av: Nilla

Vad fint ni har gjort i sovrummet. Och söta bilder på lillprinsen, som inte är så liten längre :o)

Så trevligt med lite Grekisk afton i morgon, vi syns då.

Kram

2010-10-27 @ 08:58:03
URL: http://nillasdagar.blogg.se/
Postat av: Mari

Vad duktig du är som snyggar till och sätter upp foton.

Tjusigt med hyllan också :)



Kram, kram

2010-10-27 @ 13:19:42
URL: http://mammagladh.blogg.se/

Här kan du kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här skriver du till mig:

Trackback
RSS 2.0