ÅKaaa buss, tåg, spårvagn.....

Här om dagen såg Elvis på filmen hitta nemo, fiskar sa han.
Då frågade jag Elvis jag vet ett stort hus o där finns det fiskar, aqvarium museet, vill du dit Elvis?
Jaaa sa han...
så vi åkte på fm, det va så mysigt...
Elvis undersökte varanda fisk o tittade o frågade...
Tunneln var nog bäst där kunde Elvis titta runt o han satt där ett bra tag...
Sen kom vi till clown fiskarna nemo sa han då=)=) 












Mina vänner
Postat av: Nilla

Åh, vad ni har haft det mysig. Har Elvis varit ledig i dag då? Själv har jag rastat hundarna i blötsnön, inte kul. Greta hade så mycket snöbollar i pälsen så hon fick duscha när vi kom hem. Men Havanna hade täcke på sig, och fick inte lika mycket snö i pälsen.

Kram och trevlig helg

2010-10-22 @ 19:49:05
URL: http://nillasdagar.blogg.se/

Här kan du kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här skriver du till mig:

Trackback
RSS 2.0