Pepparkaka bakning!

När Elvis kom hem från mormor då gick vi till våra grannar som har tre söta flickor,
 o de går på samma dagis som Elvis o en av flickorna har samma doktor på KS, o hon har haft samma knas BVC sköterska som vi var totalt missnöjda med o flickan o Elvis har båda problem med magen.
hur sågs vi kan man fråga? ja man kan ju undra det va?
av ren slump faktiskt på en buss i sollentuna på väg mot KS för att träffa samma doktor, det var väl sluten av 2008 början av 2009.
 Flickan hon är en frågvis o nyfiken av sig, så söt=)
 o frågade mig o elvis  en massa frågor, jag kommer faktiskt inte ihåg,
vad vi direkt pratade om men det ledde till att jag sa  att Elvis har problem med magen o att vi var på väg mot KS o de sa samma sak om sin flicka, sen kom vi in på vart vi bodde, väsby, ja o då kom vi fram till att vi nästan bor grannar, o inte nog med o att vi hade samma bvc sköterska som båda va missnöjda med.
vi har inte hunnit ses så mycket på sista tiden fast vi bor nästan grannar. men nu de sista veckorna har vi umgåtts o flickornas mamma är sä positiv o så lätt o prata med. det behövs verkligen nu när jag känt mig lite låg. vi var som sagt där i eftermiddags o bakade tillsammans så mysigt!
tack söta "stora familjen"=)




Mina vänner
Postat av: Mirjam Meier

Hej Erika



Tack snälla du för igår o för att du finns. Helt otroligt när man tänker på hur vi träffades o glad e jag för det. Att kunna prata med någon som har det lika svårt som oss angånde våra barns magar. Det är ni som är söta. Elvis har blivit så stor. Stora killen. Tack igen o det väntas att baka lussebullar snart Kram ifrån oss

2010-11-29 @ 09:33:19

Här kan du kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här skriver du till mig:

Trackback
RSS 2.0