Peace man!



Sötaste Elvis får man leta efter, för min Elvis är den sötaste, underbaraste, vackra, finaste jag vet!
Igår hade vi en hemma dag, myste o tog det lugnt. Elvis ville ha på sig sina solglasögon o Pappas mössa o jag sa peace, Pesse sa han då=)=) o härmade mig med sina fingrar=)



Dans kungen NR 1



Glad, gladare, gladast det är min pojk det, så lycklig att jag har honom,
hur kunde vi få en sån fin pojke?

Vi har kämpat hela helgen med att Elvis ska sova i sin säng, jag trodde det aldrig skulle gå. Vi sov på golvet bredvid hans säng för att göra honom trygg. Och i natt somnade han så sött i sin säng alldeles själv. Han hade inte vaknat alls o sov fortfarande när jag kom imorse. Han blev så stolt! o det är jag också!

Mina vänner
Postat av: Nilla

Sötfisen, farmor blir så glad av dina goa leenden. Vi ses i morgon.

Puss & Kram

2010-11-15 @ 22:04:28
URL: http://nillasdagar.blogg.se/
Postat av: Anonym

Wow, vad duktigt! Stolt gudmor. :)


Här kan du kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här skriver du till mig:

Trackback
RSS 2.0