Min Prins Elvis..

Han är för go, han.
han sov i sin säng o jag gick in för att se efter honom ja si så där vid 5 imorse.
då satt han upp o hade slutna ögon
då vaknade han till o sa
- blött
jag- har du kissat i sängen?
-Elvis- kiss blöjan
Jag- kom så tar vi av dig kläderna, ingen fara hjärtat
-Elvis hej god morgon sa han till mig.
Jag-Skrattade o log o sa god morgon hjärtat kom så sover vi i mamma o pappas säng en stund till
- Elvis:Hej god morgon pappa
 Sen låg vi o kramades så mysigt o då sa Elvis

-Mamma mjuk o klappade mig om kinden alltså han är så rar vår son=)



Denna bild kommer ifrån sjukhuset då vi låg inne, åh kommer inte ihåg när med slutet av 08. Elvis hade då droppnål vid huvudet för att han va så svår nålad på de andra stållerna just därför detta nät på huvudet. visst är han söt här??



Denna bild är tagen för mer en 1 år sedan söt va????


Mina vänner
Postat av: Anna Hulda Viktoria Eriksdotter

Såå söööta! Både du och Elvis.

Kram från Anna i Skåne!!!

2010-11-30 @ 13:14:45
Postat av: Nilla

Ja nog är ni söta alltid. Vilka härliga samtal du har med Prinsen. Jag pratade ju med honom i går kväll. Härligt att ha det samtalet med i tanken när man åker till jobbet. Goaste, goaste Prins Elvis.

Kram

2010-11-30 @ 23:53:46

Här kan du kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här skriver du till mig:

Trackback
RSS 2.0