Lite förvirrande..





Ja de är allt lite förvirrande att vara människa ibland va?
tänk att man som människa har så många känslor på en gång?
vet inte hur jag ska få fram dem riktigt...
Jag vet inte ens vad jag vill ha skrivet just nu? vad poängen är liksom med dagens blogginlägg...
förvirrad?
Jo vad tror du att jag är!

vi alla är mänskliga, o kan ha rätt o fel o olika sammanhang, då är det bara att bita ihop eller berätta vad du just känner för tillfället, men det kan bli så fel det med också för folk kan missuppfattas det jag egentligen vill ha sagt..

oj det händer mig dagligen att människor runt omkring mig missuppfattar mig, jag säger en sak men menar en annan o ibland vad vill jag ha sag något annat, ja förvirrad igen? jo tack jag i nötskal.
Det kanske inte har hänt något speciellt just idag eller igår eller framför men jag är sån o då är det bra kanske att ta tag i mig igen o säga men du erika vad menar du exakt just nu? eller försöka förstå vad jag menar, eller försöka vilja ha en dialog om varför jag tänker som jag gör....

Det unika är att vi människor har olika syn på saker, som i olika tänk i just det sammanhanget har jag lärt mig...
ja det kallas väl mänsklig o att vi är olika individer...

men jag säger så här vi kan ta två hjärnor till en, o försöka förstå varandras tänk...


Mina vänner

Här kan du kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här skriver du till mig:

Trackback
RSS 2.0