Kärleken övervinner allt!

10 år

Idag firar jag o Sambo D 10 år som tillsammans.....

Oj vart tog åren vägen? ja det har gått 10 år nu som ett par, o 8 år som förlovade. och det är fantasktiskt känsla.
Alltså vad är knepet med att vara tillsammans så länge? hemligheten?
låt mig säga så här, det är som en bergodalbana. Det är inte lätt. men man måste ha tilit till varandra, låta varandra ha lite space göra saker från varandra, egen tid. uppskatta varandra det är viktigt. Ge varandra tacksamhet för det lilla den andra gör. Jag lovar det är guldvärt.
Det är så lite som gör den andre glad att få o jag blir glad av att ge ett tack också.
Och det är viktigt att visa kärlek.
Att ge kärlek betyder så mycket, vad är att ge kärlek för dig?
det behöver kanske inte betyda det jag vill få. Män har ju en annan tanke om vad kärlek är o ger det på sitt sätt. O det jag får är glad över.
För jag får så mycket annat än vad andra kanske inte får.

Jag har gjort en överaskings kaka till Sambo D hahaha kanske lite töntigt, småklass över det men ja varför inte? du+jag=sant så är de ju=)
















Mina vänner
Postat av: Nilla

Goaste, goaste lilla svärdotter. Inte är det töntigt heller. Så himla gulligt. Och visst är det så, livet är en berg och dalbana. Ibland går det upp och ibland ner. Och ibland vet man inte alls vart man är på väg. Men spännande är det.

Många kramar till er alla.

2010-11-24 @ 16:22:42
URL: http://nillasdagar.blogg.se/
Postat av: Anna Hulda Viktoria Eriksdotter

Fina vackra Elvismamma. Grattis till 10 år tänk vad tiden går.

Kram till er båda från Anna i Skåne!!!

2010-11-24 @ 22:20:11

Här kan du kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här skriver du till mig:

Trackback
RSS 2.0