Bloggen 1 år!

jag kom på precis att jag har bloggat om vårt liv, vår vardag om allt möjligt o mycket om Elvis tarmsjukdom i lite mer än 1 år. helt otroligt vad tiden går fort. men tänk det känns som evegheter ändå!
Grattis bloggen till 1 års dagen...=)

Dessa bilder har jag tagit från min svärmors blogg o det var hon som hjälpte mig med att starta upp en blogg, o det är hon som har gjort alla dessa fina bakgrunder o headers...stort tack!
det här är dagen för ett år sen då vi satt o hade blogg skola=)




Mina vänner
Postat av: Nilla

Oj vad du har bloggat mycket. Tänk att det är 1 år sedan vi hade bloggskola :o)



Och snart är det 3 år sedan mobilen pep tidigt, tidigt en morgon, och jag fick veta att prinsen var född.



Och sen har ni haft 10-årsjubileum.



Grattis till allt.



Kram

2010-11-29 @ 17:54:45
URL: http://nillasdagar.blogg.se/

Här kan du kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här skriver du till mig:

Trackback
RSS 2.0