vore najs...

med att vara en normal förälder som nu kunde njuta av solen, sitta ute o ta något glas rött eller en öl, eller att bara stressa av o bara vara med sin familj! men jag har en sjukling hemma som troligtvis har "magsjuka" igen, vete sjutton om det är det faktiskt, jag tror det är en biverkning av alla dumma sjukgrejer som elvis har haft nu på sista tiden. så jag talade med hans dietist nu då o hon tyckte att vi skulle åka in till akuten så han inte blir sämre, jaja lätt för dig att säga åhhhhh....
men hon sa att han behöver då ev dropp och sondmatas, jo tack kom på det redan? jag har tyckt det hela tiden...så vi får se nu då när elvis har vaknat från sin vila hur han verkar att må, men det verkar som om vi får åka in igen, kul spendera hela min enda lediga soliga helg på sjukhus, så är det med vårt liv....
check in and out på hospitalet.....
men jag vill mitt barns bästa! så jag spenderar mer än gärna på sjukhus bara min son mår bra och kommer att bli en stark, o stor pojke! jag ska vara glad att jag har honom hos mig!
MIN SOLSTRÅLE!!!!!!!!
utan dig, det finns inte!!!!
ps tack för era gulliga kommentarer det värmer att det finns några som tänker på oss, och det är inte så obehagligt som det verkar vi är ju vana vid det här laget, skämt o sido men så är det! man måste orka, man måste vara positiv annars känner barnet det o då kanske det det blir värre......
hör av mig om vad som händer...

Mina vänner
Postat av: Annika

Du är ju en supermamma som alltid tänker på din sons bästa!! Det är inte alltid läkarna har rätt, stå på dig! Kramar

2010-05-21 @ 15:44:19
Postat av: Tiina

Tittar in på din blogg rätt så ofta.

Hoppas din lilla kille blir bra!

Tänker på er.



Kram Tiina

2010-05-23 @ 12:58:23
URL: http://juliettefelicia.blogg.se/

Här kan du kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här skriver du till mig:

Trackback
RSS 2.0