Vår dåvarande vecka...



Vi fick flickväns besök, söta tilda kom med sina söta mamma. De lekte o åt glass i stora lass!


vi var på CIRCUS, elvis första! det var roligt.
Elvis tyckte om alla djuren och ville gå o klappa dem, sötnos!


Sälarna var så duktiga, och det var kameler, elefanter, hästar, tjurar med stora horn, skriver man så?
Ja många djur, och alla som deltog var så bra!


Vi var på en student, intevems som helst utan elvis farbror. det var mycket folk och glada studenter så klart! åh jag får flaschback!!!!! farfar med alla barnbarnen, den äldsta fattas....



Här någonstans finns elvis farbror, vill inte vara med på kort....
men det är ett fint kort på alla förväntasfulla studenter...


Mendan vi vuxna åt gott, gott ville barnen äta mat från mcdonken.

Mina vänner
Postat av: Nilla

Jag ser honom ;o)

2010-06-04 @ 23:22:10
URL: http://nillasdagar.blogg.se/

Här kan du kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här skriver du till mig:

Trackback
RSS 2.0