Uppdate......sjukdomar IGEN!

Ja men alltså va är detta? är det bara jag som känner att det börjar bli hopplöst tråkigt med dessa sjukdomar som barn får?
Elvis fick ju som sagt för två veckor sen öron, ögon och hals infektion.
för en vecka sen ringde dagis och sa att elvis hade feber...
o det blev inte bättre, gick till vårdcentralen fick hostmedecin, efter några dagar gick jag dit igen för att han blev inte bra. fick antibiotika, o blodprov togs det visade väldig hög av någon slags infektion. jag blev inte nöjd så vi åkte in till KS.
Elvis fick dropp, tester togs, lugnröntgen o mag röntgen. inget fel på magen denna gång o det är såå skönt! utan det var eller är någon slags lugnvägsinfektion. jag är så lättad eftersom de tar verkligen alla tester som går att ta, o lyssnar på oss. elvis mår allt bättre nu, men är fortfarande kvar. han har sovit där i tre nätter i natt då. nu väntar de på att elvis äter o dricker ordentligt.
Jag ska sova hemma själv konstigt!!!!!
Vi ska även få en remiss till en barnläkare som vi kan ringa till o inte gå till vårdcentralen känns otroligt skönt. och de ska ta astma tester o så där. hoppas det sker snart. För vår kille är lite speciell o de "vanliga" läkarna på vårdcentralen kanske inte förstår riktigt elvis hirscprung o att det är lätt för elvis att ta emot en massa enkla sjukdomar som blir stora på honom.
 åh va jag flabbar ja men ni förstår kanske att jag är trött jag har knappt sovit dessa dagar

Ja ja...jag ska storstäda nu så mina killar kommer hem till ett fint hem utan bakterier! sen titta på avatar med en pizza kanske hehehe=)

Mina vänner
Postat av: Nilla

Vad bra att ni ska få en "egen" barnläkare. Hoppas att Elvis mår bättre nu, och att han får komma hem till helgen.

Puss & Kram till er alla tre.

2010-05-07 @ 12:00:38
URL: http://nillasdagar.blogg.se/

Här kan du kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här skriver du till mig:

Trackback
RSS 2.0