Blogg torka?!

ja det har ni säkert märkt är jag ledsen för...
Men jag har varken tid eller lust att skriva längre för tiden o orken finns inte där eller, vad ska jag skriva egentligen?
hur sjuk elvis är jämt o ständigt? det är så tråkigt för det är så vår vardag ser ut.
 eller sjuk o sjuk, men typ ja ni fattar, in o ut på sjukhus hit o dit till vårdcentralen det blir aldrig bra med hans skit luftvägs infektion som han har, eller är det astma som jag tjatat om typ i 2 år???
de vet inte ännu men som sagt vi har fått en inhalator så vi får se om det blir bättre av den, fast nu fick vi nya direktiv att inte annvända den förens det blir auktuellt, ja men förstå min förvirring, astma eller inte det återstå att se, jag tror det iaf, eller nåt med pollen eller katt iaf???

Jobba-Jobba-jobba står det i veckans schema mmmmmm.....
Va på wallmans i fredags det va sjukt trevligt o sjukt bra med musik o skådelspelare, JA såg tony Irving i kön de ni!
 o va fernando med i idol? han va med iaf o sjöng sjukt bra ja de va en massa sjuka meningar här hehehheeheheh

Mina vänner
Postat av: Malin - Mamma till h-barn

Saknat er!

Kram!

2010-05-18 @ 17:29:23
URL: http://baldersvagen.blogg.se/

Här kan du kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här skriver du till mig:

Trackback
RSS 2.0