Besök från Finland!



Min brors syster kom äntligen, och äntligen fick vi träffa henne. Det klickade direkt! Elisa är verkligen en sådan tjej som jag skulle ha varit vän med om vi skulle träffas här i sverige någonstans. till vänster är Elisa.
Vi shoppade, myste med Elvis och min svägerska, åkte hem till min mamma och åt god middag sen gick vi ut på baren för att visa henne hur en lilllördag går till här i Sverige.



tripp trapp trull....Man kanske inte ser att jag är äldst av dem=)



Fina brudar


Ögonen, samt hakan liknar.....



Tummen upp bror!

Mina vänner
Postat av: Nilla

Ja visst är de lika. Så mysigt ni ser ut att ha.

Kram

2010-03-25 @ 23:09:30
URL: http://nillasdagar.blogg.se/

Här kan du kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här skriver du till mig:

Trackback
RSS 2.0