Syskon kärlek...

Ja det är det bästa som finns, alltid en familj att ty sig till, att alltid veta att man har sina syskon eller sin familj nära. Och ett exempel att ha något att prata om, som under sin uppväxt, Jag har många goda, fina minnen när vi var små. Det är riktigt roligt med syskon!!!

Det är så att min lillebror som är 21 har en storasyster som är 23 det är 1 år och 10 månader mellan dem. Vi har alltid vetat att han har en syster i Finland men har inte riktigt haft den kontakten, utom nu när facebook blivit så stort, och vi har mailat och så bestämde hon sig för att komma hit och hälsa på oss. Hon är jätte söt, fin rolig, åh så lika de är....kunde inte tro det, men just på ögonen och hakan!
Vi va i stan igår, shoppade. sen gick vi ut på krogen lilllördag. det var länge sen man va ute med sin lillebror, typ aldrig! ROLIGT VAR DET.
 Elisa som hon heter, det känns som om man känt henne hela livet, och hon säger det själv att jag är hennes syster. Jag har alltid önskat att få syster och nu har jag fått en lillasyster=)=)

bilder kommer senare....i promise


Mina vänner
Postat av: Nilla

Vad roligt, ser fram emot bilderna. Hoppas att ni fortsätter att ha kontakt. Finland är ju inte så långt bort.

Kram

2010-03-25 @ 16:45:51
URL: http://nillasdagar.blogg.se/
Postat av: Malin - Mamma till h-barn

Oj vad spännande!!!

Hur är ni lediga i Påsk? Vi är lediga från skärtorsdagen till den 11:e... ska upp och åka skidor 1-5:e men sen är vi mest hemma, lite dagsutflykter och så. VILL TRÄFFAS!!! Nu är det på tiden att vi får komma och leka i Elvis rum! Dessutom har jag tagit saken i egna händer och bett din kära svärmor om hjälp med min design ;)

KRAM!

2010-03-25 @ 21:28:30
URL: http://baldersvagen.blogg.se/
Postat av: Malin - Mamma till h-barn

hej igen!

ja, vi är lediga men vi åker upp och åker skidor... :( så efter den 6:e e vi tillbaka igen.

men du, jag och barnen har typ inget för oss på lördag, K ska hjälpa en kompis på deras land hela dagen och Clara har handboll 11.30-13.00 men sen vill vi gärna ha sällskap? Får vi komma förbi en sväng då i stället?

kram

2010-03-25 @ 21:47:52
URL: http://baldersvagen.blogg.se/

Här kan du kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här skriver du till mig:

Trackback
RSS 2.0