Funderingar..

Jag funderar och funderar om ALLT! vet inte men jag har blivit en tänkare på sista tiden. Jag känner att jag räcker inte till längre, vet inte vart jag ska ta vägen med alla dessa funderingar om typ ALLT!

* Jag tror att folk runt omkring mig tror saker om mig som inte stämmer, förlitar sig på vad andra säger om mig. men då får man komma till mig och säga vad de tror och fråga om det stämmer!
och vad min uppfattning var eller är...
* Jag funderar över min framtid, hur kommer den att se ut?
* hur ska jag gå tillväga med det jag vill göra med mitt liv
* Funderar på kommer Elvis att ha det så här jämt med att ha ont i magen, bli förskyld typ varje vecka? 
   äter inte på någon dag, sen äta???
* Funderar på varför jag är som jag är i vissa situationer...

Men jag har tänkt nu en del på att jag vill gå på en bildkurs? en bildkurs som ser vad du är för typ av människa, alltså en tyda dina bilderkurs. Jag vet att det fanns en sådan när jag gick i gymnasiet och var väldigt intresserad redan då....
lite forskning ska jag göra.....

Mina vänner

Här kan du kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här skriver du till mig:

Trackback
RSS 2.0