En härlig 4 dagars ledighet!

Så skönt att vara leeeedig! men imorn upp tidigt för att åka o jobba...
hur har helgen varit?

fredag-
vara hemma dag, shopping
Lördag-besök av min blogg vän http://baldersvagen.blogg.se/ tack för sällskapet och dessa underbara påskblommor=) vi måste ses snart igen!
samt var vi barnvakt åt kusinen Milton, så mysigt. Vi gjorde play doh lera, jag köpte mer pärlor så vi kunde göra pärlplattor. Men Elvis blev magsjuk halvvägs in på lördags eftermiddagen, inge roligt! så jag fick ha fullt upp att ta hand om Elvis. Milton var så duktig och snäll. Det bästa var att han var hemma hos oss för att inte smitta ned hans farmor och farfar, samt syskonen som var hos dem. Men milton visade inga symtom alls, så han blev nog inte sjuk.
Söndag-fixa dag, tvätta allt som blev smutsigt igår. Elvis mår allt bättre idag men något seg.

Elvis sa sin första mening igår.......Bilen mamma!!!!!!Hurra skrek jag, blev så lycklig, o han skrattade bara=)

Mina vänner
Postat av: Tezz

Åh visst är det härligt när första meningen kommer, man blir ju tokglad :)

Låter som en bra helg det där, hoppas veckan blir lika bra!

2010-03-29 @ 09:01:25
URL: http://blogg.gd.se/tezzinthecity

Här kan du kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här skriver du till mig:

Trackback
RSS 2.0