Elvis kan säga...

Kalkon- pålägg och vill ge det till vår katt, han älskar kalkon.

Vatten

Aueg- Ägg, jag har gett nu elvis omelett varje dag,
han äter inget annat, så jag hoppas det är bättre det än inget alls....

Stora framsteg för min lilla pojke, försöker uttala det ord vi annvänder

En dag ledigt idag, vi gick till station, där kryllar det av lastbilar, traktorer, grävmaskiner med andra ord en trevlig prommis, överlycklig liten kille! mår bättre men hostar lite. Dagis imorn..

Imorn ska jag träffa min lillebrors stora syster, ja det låter konstigt va? mmm...men den historien tar vi imorn. hon tar färjan över från Finland...nice trip.

Mina vänner

Här kan du kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här skriver du till mig:

Trackback
RSS 2.0