våra dagar...


Det är så härligt med att ha familjen så nära,
 så glad över att Elvis har en så bra kontakt med sina kusiner för det har inte jag med mina tyvär.
Vi kom på oväntat besök hos dem o våldgästade med att äta hos dem=) det blev knytis. så trevligt!!!



Jag har gjort hemma gjord glass med barnsondsnäring, banan o chocklad glass, det roligaste är att när jag frågade Elvis om det var gott, då utbrister han NÄÄÄÄÄÄÄÄ
hm, okej min glass va inte god, svärmor vad gör jag???



Här om dagen köpte vi blommor, Elvis hjälpte till med att plantera det tyckte han var jätte roligt!!!


Pappa o son fixa blommor dags!

Hur mår Elvis då? jo han mår prima, tack den som frågar;) Elvis äter o äter o äter som ett normalt barn hihihihihi
Vi va hos bvc o tog en vikt 13250 gram o ca 92 lång bra va??
Jag har varit säng liggandes i några dar pga av förskylning, hatar att vara sjuk.

annars händer det inte så mycket mera utan Elvis o vi har våra dialoger. det är så roligt!

Vi mötte en hund med skärm, då sa Elvis -hunden mask?
då menar Elvis att han får också en mask som elvis har när han väl tar astma medecin över munnen, o elvis trodde hunden hade en sådan mask. Jag försökte förklara vad hunden hade o va den va till för.
 Vet inte om Elvis förstod hehehe såå söt min prins så underbart att han relaterar till saker o ting o pratar som han gör! jag är så lycklig att han mår bra o att han är min son så det så!!!!!





Mina vänner
Postat av: Nilla

Ja det var ju synd att han inte gillade glassen. Men om han äter och mår bra så spelar det väl ingen roll. Det kanske inte är gott med barnsondglass hihi. I morgon kommer vi hem. Och nu börjar flyttbestyren, packa, packa och åter packa. Men det ska bli roligt att flytta.

Kram på er

2010-06-14 @ 19:51:58
URL: http://nillasdagar.blogg.se/
Postat av: Malin - Mamma till h-barn

Vad kul det var att springa på er i dag! :)

kram kram!

2010-06-14 @ 21:12:09
URL: http://baldersvagen.blogg.se/

Här kan du kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här skriver du till mig:

Trackback
RSS 2.0