En tur till....

SKANSEN....
Jag o Elvis åkte till skansen. Det var så roligt att bara vara vi två, så mysigt vi hade det!
Vi gick in på skansen akvarium inträde separat lite väl korkat, tänk alla dem som inte har råd att göra en sådan utflykt med sina barn...nästan billigare att åka sista minuten o se sådana djur..men jaja....
Där fanns det iaf krokodiler, fiskar, hajar, spindlar. Jag tyckte jag hade sätt allt det där redan utomlands, men Elvis uppskattade det och det var det som räknades.




Lemurerna var söta....satt o frös ser det ut som...så små!!!!


Elvis tittar på fiskarna


Krokodilerna va kul....


jaga påfåglarna var mycket roligt!


Min ögonsten, så fin bild! lite ljusare nyans vet inte hur det gick till...



denna bild är min favvo, så fin! jag hann precis ta  bild! ja o man ser ju hur ojämt Elvis hår är hahahah, skyll på mig jag har klippt honom.
Elvis hade en rolig utflykt. det bästa va nog att åka bilarna men ville inte gå därifrån!
 så jag fick släpa o konka Elvis därifrån, alla stirrade så klart men en gång det räcker!
Men sen tänkte han nog inte på det för glad blev han senare....
efter några timmars promenad åkte vi hem, trötta!

O idag ska jag med jobbet till marholmen i några dagar....sakna min prins! men att se denna kort i bakhuvudet räcker länge.........

Mina vänner
Postat av: Nilla

Så mysigt att åka till Skansen. Menar du att du vill ha en ny header med bilderna från Skansen, ska det vara samma bakgrund (bilden från Thailand) Så du är på Marholmen nu, hur går det där hemma då? Är Daniel ledig?

Kram

2010-06-17 @ 09:46:08
URL: http://nillasdagar.blogg.se/
Postat av: Nilla

Varsågod, lilla svärdotter. Den ena bilden var för ljus, det blev inte bra. Men jag tog med några av mina egna nytagna foton. Och så tog jag en annan text. Kul att du blev nöjd. Tycker själv att det blev fint. Nu ska här tittas på bröllop hela dagen, sen blir det jobb i natt.

Puss & Kram till er alla

2010-06-19 @ 10:41:04
URL: http://nillasdagar.blogg.se/

Här kan du kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här skriver du till mig:

Trackback
RSS 2.0