1148......




så många unika läsare har jag haft på 90 dagar...bra?
alltså jag har inte räknat siffror, för det tycker inte jag är viktigt utan att jag tycker det som är unika är att det är så många som har gått in på min blogg o läst den, och har varit en del av mitt liv, det jag får uppleva i mina dagar med Elvis och lite annat!
Som sagt sen jag har jag fått barn har jag velat börja med att blogga, för att skriva hur en vardag ser ut med barn med mera, men nu fick jag lite mer att skriva om än bara hur det är att vara en vanlig familj, utan att tänka på de små speciella behoven som vi får leva med varje dag.
Men efter allt vi har gått igenom så känner jag att jag har vuxit som människa, mamma!
Och ser därför att vi är som en helt vanlig familj ändå...fast ändå inte=)
men det ser jag som en bonus att ha lärt mig så mycket, o lärt känna så otroligt många fina människor genom det vi har varit med om!
Och min son är det bästa som har hänt mig, jag kan inte leva utan honom. Jag är så lycklig över att han finns hos oss!
Det sker mirakel....tro mig jag vet!!!!
så tappa inte om hoppet att det inte sker, för snart får ni också vara med om ett mirakel om ni inte har varit med om något ännu.....
vill tacka er som är mina trogna läsare. ett stort tack till er för att ni läser om vårt liv, hur det är att vara mamma till barn med det lilla extra!!!


Mina vänner
Postat av: erika

jag läser din blogg alltid ska du veta puss

2010-06-22 @ 02:15:49
Postat av: Malin - Mamma till h-barn

Jag är en av dem! :)

kram till dig och fina Elvis!!!

2010-06-23 @ 07:54:44
URL: http://baldersvagen.blogg.se/

Här kan du kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här skriver du till mig:

Trackback
RSS 2.0