You rock.....

JOHN FOGERTY...........
Vi var ett gäng på åtta stycken som skulle se john på gröna lund, det var helt otroligt.....
Vilken uppvisning, vilken show, wow säger jag...Vi va och såg john på hovet för två år sen men det här slår allt. vet inte varför, men det var väl vädret?=)
Jag va på date med min sambo D.....och vi hade det jätte trevligt, mysigt o det var jätte roligt att lära känna nytt folk som var med i gänget.
Men tyvär, en nackdel va ju att det va fööör mycket folk, vi fick stå i kö för att äta o dricka o det blev inte mycket av det sista som vi hade hoppats på ;), men vi hade en jätte mysig kväll, korten visar mer än ord va???



Okej sambo D vill inte vara med kort men jag gör ett undantag idag,
 för det blev så fint kort på oss...=)


Här har vi faktiskt min väns bror o sambo o faktiskt de har räddat oss två gånger förut, små saker stora ting
Först va de kattvakt i hela två månader när vi va i thailand=) och nu skaffade de fria biljetter till oss så vi fick inte betala någonting i inträde hur va är inte det??? Elin o philip=)


Det här mina damer o herrar är min nya lek kompis=) lärde känna henne igår o de va en upplevelse må ni tro, vi hade det jätte roligt hon o jag...=)I=)=) min nya karusell kompis....=)


hela gänget=)


så här dansar jag...



så här långt borta va vi från scenen först.....inte kul....

men så gick vi till så här nara, en skillnad va?????


detta kort är såååå roligt, alltså det är jag som har tagit det...och så visade dessa män upp sig bakom, ena är min gubbe två andra vet jag inte vilka de är, tyvärr grabbar. men jag känner att de här kortet va så roligt med alla dessa skägg=)=)=)



you rock john fogerty.................



Bra kort eller???????


Min avslutning dans.....jag har haft en underbar kväll tack mina kära vänner för denna kväll hoppas vi gör om det.....



Mina vänner
Postat av: Nilla

Vad glad jag blir att ni hade en trevlig kväll. Det syns på bilderna ;o)

Jag fotade er på stranden i dag. Stod på bryggan mitt emot, där vi brukar bada och zoomade in med kameran. Just då i kameran kunde jag inte se er. Men väl hemma när jag lade in korten i datorn och förstorade, då såg jag er allihop. Men det blev lite suddigt.

Kommer Elvis i morgon kväll, jag räknar med det i alla fall. Men vi kan väl höras i morgon.

Kram

2010-07-04 @ 23:04:05
URL: http://nillasdagar.blogg.se/
Postat av: Nilla

Kolla mejlen!

2010-07-04 @ 23:44:57
URL: http://nillasdagar.blogg.se/
Postat av: Malin - Mamma till h-barn

Åh vad kul! Lite vuxenkul måste man få ha!

Såg att du bokat resa?! Spännande! När åker ni??? Kram

2010-07-05 @ 08:30:52
URL: http://baldersvagen.blogg.se/

Här kan du kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här skriver du till mig:

Trackback
RSS 2.0