på en date...

ja vem tror ni med???
med min gubbe såklart...där fick ni!
äntligen ska jag o sambo D bara tänka på oss och ha det trevligt o dricka en massa öl de ni!
vi ska vara ett gäng o se på john fogerty så j*äkla roligt!
Elvis ska vara med sin farmor, farfar, o farbror, tackar o bockar
Typiskt att han ska bli dålig igen....såå tråkigt han är bra i en vecka sen ska han bli sjuk tar det aldrig slut????
jaja men nu måste jag hitta kläder...smink......ehm......skynda kanske?

Mina vänner
Postat av: Nilla

Hoppas att ni hade en trevlig kväll. Elvis är så lättsam. Nu var det ju till största delen farfar som fick ta hand om honom, men det hade ju gått alldeles utmärkt. Han vinkade och sa farmor upp, farmor sova, när jag kom hem i morse och skulle gå upp och lägga mig. Sötisen!

Kram

2010-07-03 @ 15:35:07
URL: http://nillasdagar.blogg.se/

Här kan du kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här skriver du till mig:

Trackback
RSS 2.0