handla det allra sista!!

hej hopp, ja kanske mitt sista inlägg innan min färd ned mot grekland, shit va mycket som ska med, fast de klart jag behöver ju inte ha med så mycket kläder kanske? sambo D får som vanligt rensa min väska hehehehe...
det börjar kännas i kroppen nu, det kallas kanske resfeber?=)
men allt går som planerat, jag ska bara ned mot centrum o hämta kort som jag har framkallat till *vår far tasso* en massa kort på *vår* syster Elisa som var här o hälsade på i mars, det kommer han att uppskatta.
sen handla lite solkräm, ja smått o gott....

nä nu har jag inte tid mer att sitta här ;)
vi hörs kanske senare ikväll, ni känner mig jag kan inte hållas borta från bloggen alltför länge hihihihi

Mina vänner

Här kan du kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här skriver du till mig:

Trackback
RSS 2.0