en stor eloge....

till min sambo D....
för att han tog hand om tre barn idag, Elvis o elvis kusiner...från morgon till sena EM...
Sambo D hade planerat att grilla korv med bröd, sen gick han med alla barnen till gundes gård, alla djuren var där...hur toppen är inte det liksom?=)

sen ja hämtade de mig i centrum jag hade varit på jobbet o efter jobbet var jag på tildas kalas, o sen åkte ja iväg o köpte en gummibåt till badet som vi var påväg...

minsta kusin millis frågade va va det? o gissade o gissade...men väl på stranden kunde de inte sitta still en sekund...åhhh en båt utbrast de och de lekte o lekte med den....hihhiihh

o vi badade till 18 tiden...då fick elvis faster lite egen plugg tid,=)=)
så en stor eloge till Sambo D som har klarat av dagen alldeles galant, mer än förväntat=))))))

Mina vänner
Postat av: Nilla

Så klart att han fixade det. Min duktiga son :o) Och du med (är duktig alltså), snällt att ni lät Malena få lite egen pluggtid. Det var nog uppskattat.

Kram på er

2010-07-12 @ 01:28:54
URL: http://nillasdagar.blogg.se/

Här kan du kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här skriver du till mig:

Trackback
RSS 2.0