bokat en resa.....

Jo jag har ju det, jag i nörskal ska göra allt så drastiskt, hehehe, men jag är ju bjuden på ett bröllop min brors kusin ska gifta sig. Och jag har inte träffat familjen på mer än 4 år. jag växte upp med min brors pappa som bor i nafplion och jag vill mer än gärna träffa honom igen och umgås lite med familjen.
Jag o Elvis ska vara borta lite mer än vecka...det ska bli härligt! roligt, nervöst...alla känslor kommer fram eftersom man har bott där o jag känner mig som hemma där=) så nu behöver jag friska till mig på min grekiska lite;)


Downtown
Här lekte jag som barn, alltid på platia=)


Här är halva av Nafplion


O här ser ni vart det ligger.....Athen med gul prick o med röd prick ligger Nafplion

Mina vänner
Postat av: Nilla

Så härligt det ser ut. När åker ni?

2010-07-05 @ 17:58:47
URL: http://nillasdagar.blogg.se/
Postat av: Malin - Mamma till h-barn

Helt underbart!!! Och tufft av dig att åka ensam med Elvis! Hade jag aldrig vågat :S

Kram på dig och hör av dig när du kommer hem så vi kan träffas!!

2010-07-06 @ 16:46:25
URL: http://baldersvagen.blogg.se/

Här kan du kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här skriver du till mig:

Trackback
RSS 2.0