En mamma o son dag, det är det bästa man kan ha!

Jag vet jag har inte skrivit på några dar, ledsen mina blogg vänner.....jag har jobbat så jag har inte hunnit....
Å idag har jag o Elvis varit på badet, det nya som är Medley nu men det återkommer jag åt senare, Men så glad Elvis var när han såg vart vi egentligen var....För innan vi skulle gå förklarade jag för Elvis att vi skulle bada i ett stort hus med många "badkar", när han hörde ordet bada, ja då gick ju Elvis såklart upp för trappan o trodde vi skulle bada hemma...Men att se hans min när vi väl stod där ojoj, han strålade o ville hoppa i direkt BaDA sa han BaDA, Å ANkA. Det fanns en stor anka i barnbassängen. Vi badade, åt luchen som jag gjode korv o mos, det åt han sen kunde inte elvis sitta stil han ville ju bada. Det var en toppen dag 1 1/2 timme men ändå det va värt det, för jag älskar att se Elvs stråla som en sol o göra Elvis dag,det är livet!

Vår simhall då, njae..visst den är helt nyrenoverad men, det va ju för större barn inte barn i elvis ålder, i barnbassängen fanns det bara en anka o en liten rutchbana thats it! o mellanbassängen va ju sådär trång så alla barn o stackars föräldar fick trängas......Å så himla dyrt bara för att det är jullov ja då höjer de med 20 kr så kalaset kostade 95 kr....mmmmm....jag gav de en chans men mmm....Elvis älskar att bada så det fick väl vara värt det då men tycker inte om deras stil, O nu när de är trögt med pengar för alla....

Må så gått

Mina vänner
Postat av: Anna Hulda Eriksdotter

Vad mysigt med en mamma son dag. Jag har haft en matte hund dag.

Puss och kram från Onslunda

2010-01-05 @ 18:22:55
Postat av: Nilla

Vad mysigt, hade velat se Elvis i bassängen. Men håller med om Medley, har ju varit där med Oliver på simskola en gång. Jag tror att dom har mer grejer för små barn i S-tuna. Nu ska jag strax åka och jobba.

Puss på er

2010-01-05 @ 18:55:51
URL: http://nillasdagar.blogg.se/
Postat av: Malin - mamma till h-barn

Vi håller oss till Uppsala, visst, en aning längre att åka men det jämnar ut billigare inträde samt såååå mycket mer för barnen (i alla åldrar) att göra!



Jag har varit lite off på bloggen, barnen har varit hos mormor och morfar så jag och maken har haft egentid, vuxen egentid = ingen tid att "slösa" framför datorn ;)



Kram kram!

2010-01-07 @ 17:42:25
URL: http://baldersvagen.blogg.se/

Här kan du kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här skriver du till mig:

Trackback
RSS 2.0