Elvis är en nappoman!



Elvis med sina nappar, han kan helt enkelt inte välje napp, hehe så söt! hur o när slutade ni med napp? har någon något tips hur man trappar ned med nappningen?
Elvis annvänder sin napp som snutte, han kan slänga bort nappen själv eller ger oss nappen men efter en stund vill han ha den igen...men det är ju inte så akut ännu...det går att sluta om man vill, det vet vi ju hemma hos faster o på dagis annvänder han inte napp.



Vår sötaste Elvis.....kan man älska sitt barn så här mycket, det är otroligt vilken kärlek man har till sitt barn, o vilken kärlek man får tillbka, Elvis klappar min kind och ger mig en kram efter, det värmer så innerligt mycket nu när det är något kämpigt med allt!



Du tar kort mamma så håller jag kamera väskan åt dig...visst min son!



Var är Elvis....????



tittut mamma......



Min solstråle.....PUSSSSSSSSSSSS
Å vet ni, Elvis kan säga LiONA, vår norska skogskatt heter så han säger så här, LNA det är hans sätt att kalla henne så sött!!! Å Elvis har sagt färgen gul, jag håller på att lära honom färgens namn o på något sett har han förstått det nästan....han sa gul en gång så vi får väl se....

Mina vänner
Postat av: Anna-Maria

Tack för din gissning.. =)

Blir spännande och se vem som vinner..



Kan förstå att Elvis gillar sina nappar, vem gjorde inte det? =)

Jag gav tomten mina nappar när var 6 år..

Haha så länge hade jag dom och min älskade nallebjörn ska v inte prata om.. ;o)



Ha en underbar söndagskväll..



2010-01-10 @ 16:27:29
URL: http://finatapeter.blogg.se/
Postat av: Nilla

Hej på er. Vilken söt nappoman. Det är nog ingen fara på taket. Det ordnar sig nog, han är ju bara två år än. Ringde på eftermiddagen när jag var på väg från pappa. Hade tänkt titta in en stund, men det var ingen som svarade. Får bli en annan gång. Längtar ju efter plutten. Men nu ska jag jobba måndag och tisdag natt. Och nästa helg, sen är det ju några dagar med "Grabbarna Bus" inbokade. Men det blir när det blir.

Puss & Kram

2010-01-10 @ 19:34:10
URL: http://nillasdagar.blogg.se/
Postat av: Mari

Här hos oss har inget utav barnen givit tecken på att vilja sluta med napp. Det får bli när det blir :-)

Ballongspelet är superkul ifall man vill träna på färger.



Sköt om er!

2010-01-11 @ 00:20:17
URL: http://mammagladh.blogg.se/

Här kan du kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här skriver du till mig:

Trackback
RSS 2.0