JAG......


* ÄLSkAR när jag och Elvis har sovmorgon. Vi myser i sängen en stund, fixar o donar, äter en gooood, lååång frukost, lyssnar på musik o dansar.

Idag mår jag faktiskt bra! är mycket gladare än på länge, vet faktiskt inte vad det kan bero på, men kan det vara så lite som att få möjligheten att byta miljö??? Så är det nog. Jag ser fram emot det, min magkänsla säger att det kommer att gå bra, jobbig period kanske, men det löser sig på något sett, bara man tänker positivt, ser möjligheter, och framför allt att man ställer upp för varandra!

Och jag älskar min familj, och familj menar jag alla runtomkring oss ,Mormor, Farmor, Farfar, Mor-Farbröder, Faster med kusinerna och alla vänner som vi har, som verkligen ställer upp för oss.....ur Elvis persektiv blir det ju då med mormor osv...=)








Mina vänner
Postat av: Nilla

Det låter som om det kommer att bli bra, det där. Ser fram emot att få somna med Elvis på söndag kväll. Få se hur länge han tänker hålla igång, den här gången. Vi gör väl som sist, jag kommer och lämnar honom när du har kommit hem.

Kram

2010-02-11 @ 15:23:16
URL: http://nillasdagar.blogg.se/
Postat av: Malin - Mamma till h-barn

Hej vännen!



Vad mysigt och vad skönt det är att se att fler ger sina barn ljust bröd till frukost ;)



Nyfiken på ditt nya jobb och allt som händer. Du kan väl maila om du inte vill lägga ut här på bloggen så jag får en update?!



Hoppas vi ses nästa vecka! Vi vill leka i Elvis fina rum!

Kram!

2010-02-11 @ 19:15:48
URL: http://baldersvagen.blogg.se/

Här kan du kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här skriver du till mig:

Trackback
RSS 2.0