I vinterland och Pappas spår!



Många fåglar vistades utanför vårt köksfönster, stora svarta, tjocka, vilka är dem? vet ni vad de heter, jag kan ingenting om fåglar...



Jag och Elvis var på en vinter promenad här om dagen, kom på att jag inte har så många vinter bilder på bloggen, underbart att vara ute, desaa fina träd vi har i Sverige!!



Drömma sig bort!!! jag vill ha semster, när blir den av, vet inte!




Sol, sol, sol



Sambo D har tagit in sin moppe, och meckat med den...=) och de klart Elvis vill vara med och mecka....ojoj....


Elvis kan och vill mecka!!!!

Elvis ska fortsätta med mini max, barnsondsnäring. Lika bra det för han står still i vikten och är nu mer kräsen i maten. Men det kan bero på att hans botox börjar ta slut, ska få en påfyllning snart! Annars så är det många ord nu som ploppar ut ur Elvis mun....härmar oss mer...

Några nya ord som har kommit upp....=)=)

Brandbil= andbil
Tåg=gåg, gug
Farmor nilla= Nilla
Frarfar kjelle= Elle
Faster Malena= Alena
Kusin william= Illiam
Kusin Oliver= liver


Mina vänner
Postat av: Mari

Koltrastarna ser ju riktigt välmående ut. Härligt med en vinterpromenad och vackra bilder.



Kram

2010-02-18 @ 12:13:42
URL: http://mammagladh.blogg.se/
Postat av: Anna-Maria

Åh sötis..

Härligt att han står sig i vikten, liten börjar bli stor.. =)



Jag får rysningar i kroppen när jag läser hans ord..

Åh vad härlgt och vad häftigt det borde vara när man märker att han gör framsteg för varje dag.. =)



Önskar er en fortsatt bra helg..

2010-02-20 @ 15:14:39
URL: http://finatapeter.blogg.se/

Här kan du kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här skriver du till mig:

Trackback
RSS 2.0