Alla hjärtans dag

Elvis och jag pysslade i eftermiddags, vi gjorde egna alla hjärtans dag kort, Elvis var i affären och fick bestämma vad han ville ha för klistermärken, det blev så klart med hundar, blommor och hjärtan...hundarna valde han sjläv det andra ja ok jag hjälpte honom på traven...
Jag klippte ut stora hjärtan och Elvis klistrade på, så duktig...
Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge=) ni får se korten så småningom kära familjen!

Egentligen tycker jag som vanligt när det kommer från Amerika att det är liiite för mycket, det är bara affärerna som tjänar på det och alla känner sig stressade över att " måste köpa något till de nära o kära" för kärlek och uppskattning kan man väl få ändå av sin familj eller partner någon gång på veckan, det måste väl inte infalla på en speciell dag? och såklart är allt dyrare då också! men jag pysslade med Elvis och gjorde en liten hälsning till de närmaste, men det brukar vi göra ändå;)
Jag ger kärlek till min Elvis varje dag...och kanske liiite för många jag älskar dig!!!!! men jag gör ju det...!




Mina vänner
Postat av: Nilla

Ni är för söta ni. Själv har jag inte haft tid i år. Sitter på jobbet nu, paus en liten stund. Men jag kan ju passa på att önska er alla en trevlig "Alla hjärtans dag" i förskott.

Puss & Kram

2010-02-13 @ 00:25:10
URL: http://nillasdagar.blogg.se/
Postat av: Mari

Vad kul med lite gulliga pyssel.

Tycker också att Alla Hjärtans dag har blivit ett försäljnings jippo bara.

2010-02-14 @ 09:52:14
URL: http://mammagladh.blogg.se/
Postat av: Malin - Mamma till h-barn

Hej vännen!

Tack för ett superfint alla hjärtans dag kort på mobilen :)

Många kramar!

2010-02-14 @ 16:03:06
URL: http://baldersvagen.blogg.se/
Postat av: mona

This is so cool, I've got a similar Kolobom like your son!

https://picasaweb.google.com/112678749265416428213/Kolobom?authkey=Gv1sRgCObv9rqPl_PaZQ&feat=email

2011-07-04 @ 23:49:36

Här kan du kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här skriver du till mig:

Trackback
RSS 2.0