tradionella julkort? NEJ TACK!!!

Elvis o jag hjälptes åt att göra hemma gjorda julkort i år, vi brukar ju ta en bild på elvis o skicka ut i valiga fall. Elvis fick välja det han ville ha på. vi var i affären o han pekade haahahah..
Frimärks tomtar o papper. här ser ni de flesta av jul korten. ni får vänta på att de kommer hem till er innan ni vet vilka julkort är till vilka, Elvis valde även vem som skulle få ett visst julkort.



Jag var tvungen att sätta upp håret, på brist på tunna tofsar så tog jag en gummi snodd...



Fint va?



Jul ormar ville elvis göra....



En till jul orm



En rolig jul orm



En till julorm



Denna hade ingen julorm...med en fint stjärn fall=)

Mina vänner
Postat av: Nilla

Tack än en gång för det fina julkortet som vi fick av Elvis. Det sitter på väggen nu. Håller också på att göra lite julkort, kanske att det dimper ner ett i lådan någon dag.

Kram

2010-12-13 @ 22:28:47
URL: http://nillasdagar.blogg.se/

Här kan du kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här skriver du till mig:

Trackback
RSS 2.0