Stor kille minsann!

ja hörni jag har en STOR KILLE om ni inte visste det redan hihih ;)
nä jag ska förklara...

jo imorse sa elvis helt plötsligt - stor kille, Ellis stor kille
Jag- ja Elvis du är stor kille
Elvis blev arg o gick till sin vinterjacka o slet i sin overall
då slog det mig o sa
-Elvis vad menar du? vill du ha jackan ist för overallen?
Elvis-Jaaaaaa
jag-Men Elvis du är en stor kille fast du har en overall, o nu kan du inte ha jackan för att du behöver varmare täck byxor
Elvis- hm.....
Jag- Vi kan prata om det ikväll med pappa o att ev köpa ett par täck byxor som att ha två att välja mellan..

Ja ni visst har jag en stor kille?
Han visar verkligen vad han vill ha o göra nu, min lilla envisa o trotsiga Elvis i vanliga fall inte idag menat alltså...

Mina vänner

Här kan du kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här skriver du till mig:

Trackback
RSS 2.0