Nu är det julstämning+ klappar till fröknar



Japp, jag blev så sugen att köpa en liten julgran iaf, den är från claes ohlsson det ingick lite glitter o lampor. men jag köpte till lite kulor o en julbock. Elvis blev så glad när han fick hjälpa till att pynta, o så spännande. när han såg bocken sa han bocken bruse, otroligt vad han kan o lär sig på dagis är så glad att dagis finns!



Jag har slagit in lite presenter till Elvis 4 fröknar, jag har köpt en litet ljus  med olika lukter, citron, vanilj, laktrits, jasmin, o till köpte jag ett litet glas som ljuset ska vara i, och en liten chocklad bit där det står du är bäst på...
 och Elvis fick välja vem av fröknarna som skulle få vad.

Vi gjorde också hemmagjorda julkort med glitter o hemmagjorda tomtar, tror ni de blir glada??

jag hoppas det;)

Mina vänner

Här kan du kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här skriver du till mig:

Trackback
RSS 2.0