Mina tankar, bara mina....

Nä idag var jag lite ur funktion tror jag faktiskt. seg i huvudet må ni tro. usch för sådana dagar, men alla har vi väl en sån dag?
Då måste man unna sig att ta det lugnt o tvinga sig till det också, för vem ska man tävla mot? sig själv det vinner man inte på i längden har jag märkt...

Alltså jag har en känsla av de flesta verkar stressa på o göra allt möjligt bara för att visa att man orkar göra så hemskt mycket för vem egentligen? för sig själv för att visa att man duger? men varför?
 alla gör så gott man kan o behöver faktiskt inte göra allt o göra alla till lags bara för att bli omtyckt eller bara för att man kanske får så många uppmuntarn, jag tycker det låter väl genomskådat o vaddå är det en tävling??

Fast jag har upptäckt också att vi är ju såklart olika människor o orkar mer eller mindre men det gör dig inte till mindre värd om du orkar mindre, du gör säkert så gott du kan...
 go for it girl!!!
 o har annat psyke eller ja you name it

lite terapi för mig det här hahaha=)
jag har upptäckt många saker på sista tiden ja just det här jag har har precis nämt.....

lita på dig själv det lilla det du gör o va stolt över dig själv!




Jag ser framåt mot nya tag men inte för många bollar i luften har jag lärt mig, o när kroppen säger ifrån ska man lyda den!!!



Mina vänner
Postat av: Nilla

SNYGGING!!!!!Tänk att du är min svärdotter! Vilken tur jag har.

Puss på dig

2010-12-19 @ 16:35:14
URL: http://nillasdagar.blogg.se/
Postat av: Anna

=D Håller fullständigt me dig!!!

2010-12-19 @ 22:57:05

Här kan du kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här skriver du till mig:

Trackback
RSS 2.0