min vän...

ja det va lite tråkigt jag o jean va så taggade att åka någonstans vart som helst faktiskt i 3 nätter o julshoppa lite, men ja vi tittade i flera timmar o vi hittade en resa till london men i slutändan blev det inget av det, det va lite dyrt isäg vi var osäkra o ja vi vågade väl inte riktigt hihhi, men tänk va roligt de skulle blivit..mmm... en annan gång..


vi ska ändå ses snart, gå igenom en massa inspelade band från barnaåren, det ska bli såå roligt hihihi vi hade radio o prat om vilka killar man tyckte va söta, ja ni vet smått o gott på vad en tidig tjej i tonåren tänker om livet o drömmar de ska bli så mysigt...
Jag o jeansan har gått igenom mycket de år som har gått. Vi sågs o blev bästa vänner när jag var 9 år gammal ja o det är ju ett tag sedan, 16 år va???
som sagt, nu blev det visst en liten hyllning till min vän här....=)










O jean är En av Elvis gudmor







Mina vänner

Här kan du kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här skriver du till mig:

Trackback
RSS 2.0