men hörni;)

det är 36 st underbara läsare jag har haft idag som har läst min blogg=)
 jag blir alldeles förvånad o varm...
men då kan ni väl snälla=) svara på mina frågor jag hade till er i ett tidigare inlägg=)=)

det skulle vara så roligt o veta vem ni var, o om jag känner er eller hur ni hittade lilla mig=)

 3 st har svarat o jag känner dem sen länge=)
min allra bästa o barndomsvän jean, min kära svärmor, o söta fina familjen från skåne!!!!

1) VEM ÄR DU SOM LÄSER, KÄNNER JAG DIG? BERÄTTA DÅ GÄRNA HUR JAG KÄNNER DIG

2) ELLER OM INTE VI KÄNNER VARANDRA BERÄTTA DÅ GÄRNA HUR DU HITTADE MIG=)....

3) VARFÖR LÄSER DU MIN BLOGG? EN STORT INTRESSE FRÅN MIN SIDA..=)

SKULLE VARA JÄTTE KUL O VETA VEM DU ÄR SOM FÖLJER MIG, O MITT LIV O TANKAR

MEN KUL ATT DU JUST HITTADE MIG!



Mina vänner

Här kan du kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här skriver du till mig:

Trackback
RSS 2.0